
Operationeel medewerker - Trend People
Houten, UT 3995
Over de vacature
Wat bieden we jou?
Ben jij klantgericht en heb je service hoog in het vaandel staan? Ben je daarnaast niet bang om de telefoon op te pakken, proactief klanten te benaderen en heb je affiniteit met ICT? Dan zoek ik jou, operationeel medewerker! Lees snel verder!
Een uitdagende functie als operationeel medewerker bij een ICT organisatie in Houten. Vaste baan, 24 tot 36 uur (flexibel in te delen), direct in dienst bij de opdrachtgever, Houten, regio Utrecht.
Als operationeel medewerker heb je een brede en zelfstandige functie. Je biedt tweede-lijn ondersteuning bij het oplossen van ICT problemen, dit doe je zowel telefonisch als via de mail. Van vragen als ‘Ik kan de software niet installeren, help?’ of ‘Ik krijg een foutmelding vanuit de software, help?’ gaat jouw hart sneller kloppen! Je achterhaalt en analyseert de oorzaak van de software problemen, vraagt goed door en onderneemt tijdige acties om de problemen te verhelpen. Je schakelt snel: kan ik de klant zelf helpen of moet ik een collega inschakelen? Als operationeel medewerker ben je dus overal van op de hoogte en kan je het probleem snel bij het juiste project adresseren.
Wat ga je verder doen?
- Monitoren van de productiesystemen
- Ondersteuning bieden bij het testen en opleveren van software
- Opstellen en versturen van logboeken en maand- en jaarrapportages
- Opstellen en wijzigen van documentatie voor de gebruikers
- Salaris van maximaal € 2.600,- bruto per maand o.b.v. 36 uur (afhankelijk van ervaring)
- Direct in dienst bij de opdrachtgever
- 24 tot 36 uur per week (vaste werkdagen op woensdag en vrijdag)
- 25 vakantiedagen, 13e maand en reiskostenvergoeding
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: ruimte voor trainingen en cursussen, telefoon van de zaak en een stoelmassage
Wat vragen we van jou?
Jij bent klant- en servicegericht en hebt al de nodige ervaring als klantenservicemedewerker. Daarnaast vind jij ICT leuk! Wat zoeken wij verder?
- Hbo werk- en denkniveau
- Ervaring met klantenservice (bij voorkeur in de 2e en 3e lijn)
- Ervaring in de ICT branche is een pré
- Jij bent analytisch, nauwkeurig, stressbestendig en technisch onderlegd
- Jij bent in ieder geval beschikbaar op woensdag en vrijdag