
Medior medewerker (arbeidsmarkt)communicatie (16-24 uur) - Van Dijk Employment Services
Dordrecht, ZH 3316
Over de vacature
Functieomschrijving
Ben jij een creatieve medewerker (arbeidsmarkt)communicatie die een passie heeft voor het schrijven van teksten en bruist van de ideeën op het gebied van (online) marketing? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie?
Van Dijk Employment Services is al decennia lang de partner voor onafhankelijke advisering en ondersteuning van (project)organisaties bij uiteenlopende kennis- en capaciteitsvraagstukken. Onze opdrachtgevers zijn onder meer provincies, gemeenten, waterschappen, de Rijksoverheid of aan de overheid gelieerde organisaties. Op projectbasis voeren wij opdrachten uit op het gebied van ruimtelijke ordening, infrastructuur, bouw en vastgoed. Opdrachtgevers en medewerkers ervaren onze werkwijze als persoonlijk, transparant, betrouwbaar en professioneel: sterk op de inhoud, betrokken bij de mens.
Als medior medewerker (arbeidsmarkt)communicatie maak je onderdeel uit van het communicatieteam. Binnen dit team werk je nauw samen met de junior communicatiemedewerker. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de communicatiewerkzaamheden binnen het bedrijf. Je werkt ook intensief samen met het commerciële team, bestaande uit recruiters en consultants. Op het gebied van (online) marketing zijn er nog genoeg kansen waar we graag jouw visie over zouden willen horen. Een groot deel van de tijd ben je bezig met het schrijven van vacatureteksten.
Binnen het bedrijf heerst een positieve en informele sfeer. Een fijne werksfeer staat bij ons centraal. Zo lunchen we vaak met elkaar en sluiten we de week af met een borrel. Ook worden er regelmatig uitjes georganiseerd.
Wat?
Wat je gaat doen en wat we van je vragen, lees je hieronder.
Taken
- Je beheert de mailbox waar alle projectaanvragen binnenkomen.
- Je maakt een selectie van relevante aanvragen en stuurt deze door naar de consultants.
- Je schrijft vacatureteksten en laat deze controleren door de consultant.
- Je plaatst de vacatures op de eigen website en verschillende jobboards.
- Je verricht licht-administratieve taken, zoals het bijhouden van een vacatureoverzicht in Excel en het invoeren van vacaturegegevens in het systeem.
- Je beheert de website en zorgt ervoor dat deze altijd up-to-date is, bijvoorbeeld door het bijhouden van de projectinformatie.
- Je onderhoudt contact met vertegenwoordigers van verschillende jobboards / vacaturewebsites.
- Je houdt de statistieken bij in Google Analytics en speelt hierop in.
- Je ziet kansen en mogelijkheden op het gebied van (online) marketing en vertaalt deze naar concrete acties.
- Je houdt de LinkedIn-bedrijfspagina bij.
- Je neemt af en toe interviews af met medewerkers / opdrachtgevers om vervolgens hiervan een artikel te schrijven voor de website en social media.
Eisen
- Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van communicatie of HRM.
- Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.
- Je hebt affiniteit met (online) marketing.
- Je schrijft foutloos Nederlands.
Waar?
Dordrecht
Wanneer?
De functie is per direct beschikbaar voor 16-24 uur per week.
Dordrecht
Functie-eisen-
SollicitatieprocedureJa, ik ben geïnteresseerd!
Reageer vóór vrijdag 31 januari 2020 12:00 uur en stuur je cv naar info@vandijkwerkt.nl. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Edwin van Lonkhuizen, 078-6549060. Referentienummer 190997.
Van Dijk Employment Services?
Wij adviseren en ondersteunen (project)organisaties bij kennis- en/of capaciteitsvraagstukken. Tot onze opdrachtgevers behoren projectorganisaties, (rijks)overheden, semi-overheden en organisaties uit het bedrijfsleven. Kijk voor meer informatie op http://www.vandijkwerkt.nl .