
Medior Accountmanager Binnendienst - Page Personnel
Amsterdam, NH
Over de vacature

Je wordt onderdeel van een jong team binnen een ambitieuze werkomgeving. Door jouw leergierige instelling ontwikkel je continu actuele kennis over onze producten en diensten, waardoor je onze klant optimaal van dienst kunt zijn. In deze functie werk je samen met in- en externe stakeholders zoals accountmanagers, servicemonteurs, planners en natuurlijk de klant.
Bedrijfsomschrijving
Het bedrijf is de succesvolle organisatie die zich bezig houdt met de verkoop, installatie, service, onderhoud en upgrades van onze entreeoplossingen binnen Nederland. Zij zijn een groep van ruim 120 professionals die alles in het werk stellen om onze relaties optimaal van dienst te zijn. Daarbij hebben wij belangrijke onderwerpen als energiebesparing en zorg voor het milieu hoog in het vaandel staan. Alles wat wij doen is gerelateerd aan gedrevenheid, respect en toewijding, de kernwaarden van onze organisatie. Wij onderscheiden ons door onze specifieke bedrijfscultuur die zich laat kenmerken door waardevol werk, openheid, eerlijkheid en waardering.
Omschrijving
Jouw saleshart gaat sneller kloppen bij het horen van de woorden klantcontact, offreren en orders scoren. Als Medior Medewerker Inside Sales ben jij samen met jouw team verantwoordelijk voor de commerciële contacten die voortkomen uit onderhouds- of storingsbezoeken van onze monteurs. Je adviseert onze klanten, brengt offertes uit en bewaakt de voortgang hiervan. Vervolgens neem jij de reparatiewerkzaamheden en salesorders in opdracht en verwerk je deze data zorgvuldig in het CRM systeem.
Profiel van kandidaat
- MBO werk- en denkniveau
- 3 tot 6 jaar werkervaring in een commerciële functie
- Een technische B2B omgeving is een pré
- Communicatief, grammaticaal en cijfermatig sterk
- Enthousiaste en servicegerichte persoonlijkheid die toe is aan de volgende stap in zijn of haar loopbaan
- Ervaring met SAP is een pré
Aanbod
Naast een mooi basissalaris kan je het volgende verwachten:
- Veel flexibiliteit, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief
- Professionele, superleuke en gezellige collega's (vooral die twee laatste eigenschappen mochten niet ontbreken volgens jouw toekomstige collega's)
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 27 vakantiedagen en 13 atv-dagen
- Doorgroeimogelijkheden tot onder andere accountmanager
- Volop ontwikkelmogelijkheden, waaronder het volgen van diverse cursussen
- Een fulltime dienstverband met flexibele werktijden
- Werken in een dynamische en veranderende omgeving van een groeiende 'mini'- multinational met de sfeer van een familiebedrijf
- Jaarlijkse bonus tot 12%
Salaris
2,700 - 3,500 /maand
bonus
bonus