
Medewerker klantenservice Franstalig - Randstad
Zwolle, OV
Over de vacature
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de Franstalige klanten uit België van een groot, Zweeds en wereldwijd warenhuis: IKEA! In deze functie wordt je ingezet voor het project IKEA België waarbij je zowel administratieve taken, e-mail en telefonisch klantcontact hebt. Lekker afwisselend dus!
Door corona vinden er momenteel extra veel online bestellingen plaats. Op het moment dat jij constateert dat een bestelling niet op het afgesproken moment geleverd kan worden, is het aan jou dit op te lossen in overleg met de klant. Doordat je wordt ingezet voor IKEA België is beheersing van de Nederlandse óf de Franse taal een must. Spreek jij zelfs beide? Perfect!
Voorlopig zul je volledig vanuit huis werken. Laat corona het weer toe om op locatie te werken? Dan is jouw werklocatie pal achter het centraal station in Zwolle. De startdatum is 25 januari.
- Een startsalaris van € 9,87 bruto/ uur
- Direct op contract bij Teleperformance
- Werken voor IKEA België vanuit Zwolle
- Vooralsnog vanuit huis, op termijn vanuit Zwolle
- Minimaal 24 uur per week, maximaal 40 uur
- Werken voor internationale organisatie
- in ieder geval de eerste twee weken ben je fulltime beschikbaar voor een training
- bij voorkeur heb je enige ervaring met persoonlijk of telefonisch klantcontact
- jij kiest er bewust voor om voor IKEA te werken en kunt je goed vinden in het bedrijf, de dienstverlening en de normen en waarden
- jij spreekt in ieder geval vloeiend Nederlands óf vloeiend Frans om de klanten in België goed te woord te kunnen staan. Spreek jij beide talen? Nog mooier!
- je hebt de mogelijkheid (voorlopig) vanuit huis te werken
- je hebt de eerste twee maanden geen vakanties gepland
- jij hebt de mogelijkheid een VOG aan te vragen
- je reist bij voorkeur met het OV of de fiets i.v.m. weinig parkeerplaatsen.
Vanuit Teleperformance word jij ingezet op het project IKEA België. Momenteel vinden er ontzettend veel online bestellingen plaats. Jouw werkzaamheden bestaan uit administratieve taken die verbonden zijn aan deze online bestellingen. Constateer jij dat een levering niet op het afgesproken moment doorgaat? Het is aan jou contact te zoeken met de klant om dit op te lossen en nieuwe afspraken te maken. Uiteraard leg jij dit zorgvuldig vast en draag je bij aan een hoge klanttevredenheid. Een functie met een mooie mix van administratie en telefonisch klantcontact. Deze afdeling is nog volop in ontwikkeling. Het kan dus zijn dat je functie op termijn nog meer afwisseling krijgt.
Vooralsnog zijn jouw werkdagen doordeweeks en overdag. Op termijn kan er meer flexibiliteit worden gevraagd voor de avonden en de weekenden. Afhankelijk van jouw beschikbaarheid werk je minimaal 24 uur, maximaal 40 uur.
Binnen Teleperformance wordt het team dat werkt voor IKEA gezien als informeel en betrokken. De opdrachtgever zorgt voor een familiair gevoel op de afdeling, wat ook in de woonwinkels zo wordt ervaren.
Door de gerichte training van 2 weken, weet jij alle ins en outs en weet jij alle klantvragen naar volle tevredenheid van de klant op te lossen.
Doordat je direct een contract krijgt bij Teleperformance, kun jij direct gebruik maken van alle extraatjes voor het personeel. Denk aan leuke kortingen en acties die er worden georganiseerd.
Sta jij ondertussen te springen van enthousiasme? Solliciteer snel op deze interessante vacature van medewerker klantenservice met een up to date cv.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Sollicitatieprocedure
Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrond bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Voordelen
- Pensioen / Pensioenplan
- Vakantiedagen
- Evenementen voor werknemers
- Professionele ontwikkeling