
intercedent - Randstad Corporate Recruitment
Bergen op Zoom, NB
Over de vacature
Sales, ondernemen, netwerken en recruitment dat zijn de woorden waar jouw hart sneller van gaat kloppen. Wat het leukste is aan het werken als intercedent? Dat je dag voorbij vliegt! Zo ben je in de ochtend bij de klant om een vacature te bespreken, ga je daarna door om de vacaturetekst te schrijven en search je naar de beste kandidaat. In deze dynamische functie ben je continue bezig met het stellen van prioriteiten en overzicht te houden in je werkzaamheden.
de functie van Intercedent
Let op; dit is geen saaie kantoorbaan! Je bent de externe verlenging van je klant en daarmee het vaste aanspreekpunt van de HR adviseurs, corporate recruiters, teamleiders/managers en uiteraard de medewerkers die je daar inzet. Je weet de juiste match te maken op de vacatures die uitgezet worden. Je bemiddeld werkzoekende met name naar banen als logistiek, magazijn en productie medewerker of binnen een administratieve functie. Niet alleen door je aandacht voor de kandidaten tijdens sollicitatiegesprekken, maar ook omdat je kind aan huis bent bij je klanten. Naast het plaatsen van nieuwe aanwinsten voor de organisatie, informeer jij de klant ook over de ontwikkelingen in de markt en bekijk je samen de HR processen.
Jouw bestaande klanten voorzien van de beste kandidaat is aan jou toevertrouwd, maar daarnaast zie jij het ook als een enorme uitdaging om nieuwe klanten voor je te winnen. Dit doe je veelal van achter je bureau, maar het werkt natuurlijk nog beter als de klanten jou in je ogen kunnen kijken. Daarom ben je met regelmaat te vinden in het marktgebied op zoek naar nieuwe klanten en probeer jij ze te overtuigen om de samenwerking met Randstad aan te gaan.
Heb je een kandidaat blij gemaakt met een nieuwe baan dan hou je vinger aan de pols. ‘Hoe gaat het met je?' 'Is het werk uitdagend genoeg?' 'Waar wil jij je nog in ontwikkelen en wat kunnen wij daarin betekenen?' Zijn vragen die je doorneemt met de medewerker en de manager van de opdrachtgever. Ook het secuur verwerken van de administratie is wat bij de functie hoort. Misschien niet het leukste om te doen, maar zeker belangrijk. Gelukkig zijn de collega’s van de IT afdeling dagelijks hard aan het werk om dit onderdeel voor ons te verlichten!
het kantoor en jouw collega’s
Nu werken we vooral thuis, maar normaal gesproken werk je vanuit onze vestiging in Bergen op Zoom of ben je bij een van je klanten te vinden. Je komt te werken met Amy Mosmans, samen met haar vorm je een hecht duo. Jullie manager Kees van Hassel is jullie steun en toeverlaat.
Naast de hulp van je collega’s is er ook een uitgebreid inwerktraject, krijg je intern een mentor en zijn er tal van (externe) trainingen en cursussen om jezelf te ontwikkelen. Bij Randstad sta jij zelf aan het roer van je eigen loopbaan maar wij geven je de begeleiding en de ruimte om je te ontwikkelen en je talent te ontdekken.
waarom Randstad?
Al 60 jaar brengt Randstad mens en werk bij elkaar. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd. Bij ons kies je dan ook niet voor een baan, je kiest voor een carrière. Er zijn volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en je vindt een grote diversiteit aan functies binnen heel Randstad Groep. Dit biedt jou als account intercedent interessante carrièreperspectieven: Wist je dat 80% van ons hoger management binnen onze eigen organisatie opgeklommen?
dit bieden we jou
veel opleidingsmogelijkheden en ontwikkelkansen binnen Randstad Groep Nederland;
een bruto maandsalaris tussen €2150- en €2800,- (afhankelijk van je opleiding en werkervaring);
een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband;
25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag;
laptop en telefoon;
goede reiskostenvergoeding;
een ruim maandelijks benefit budget waarmee je zelf kunt kiezen tussen vrije tijd of geld of voor inzet van je budget voor oa een fiets, tablet, sportabonnement of opleiding;
een interessante bonusregeling.
wanneer pas ik goed op deze rol?
Je bent een overtuigende gesprekspartner en daadkrachtig. Met gemak schakel jij tussen verschillende gespreksniveaus: van directie tot flexkracht! Je klant is veeleisend, gelukkig heb je al wat bagage vanuit een vorige functie óf beschik je over de juiste daadkrachtige persoonlijkheid. Je gaat altijd voor het beste resultaat voor zowel je klant, de flexwerker én natuurlijk voor Randstad. Enthousiast, sales gedreven en een positieve mindset, dat ben jij! Je hebt bij voorkeur een afgeronde hbo opleiding (minimaal mbo 4) en beschikt bij voorkeur al over relevante werkervaring binnen de sales of in de uitzendbranche.
sollicitatieprocedure
Ben jij enthousiast geworden over deze rol? Neem dan contact op met onze Talent Acquisition Specialist, Sanne Vink via sanne.vinkJacquelien.walman@randstadgroep.nl of bel/app haar 06-81333858.
Voordelen
- Pensioen / Pensioenplan
- Vakantiedagen
- Evenementen voor werknemers
- Professionele ontwikkeling