
HR Officer met kennis van Nederlandse wet- en regelgeving - Renewi Nederland
Lommel, NB 5657
Over de vacature
HR Officer met kennis van Nederlandse wet- en regelgeving
Ben jij die ervaren HR professional die graag een coördinerende personeelsadministratie rol wil binnen een complexe organisatie? Wij hebben bijna 4000 medewerkers die op jou zitten wachten!
Voor onze afdeling HR Support gevestigd te Lommel, België, is Renewi op zoek naar een:
HR Officer (met kennis van Nederlandse wet- en regelgeving)
(32 uur tot 40 uur per week)
Dankzij jou worden alle personeelsmutaties perfect verwerkt! Dit komt omdat je verantwoordelijk bent voor alle werkzaamheden binnen de personeelsadministratie. Je weet de werkzaamheden intern af te stemmen met jouw collega’s binnen de afdeling HR Services en ondersteunt HR collega’s, leidinggevenden en medewerkers die op de diverse vestigingen van Renewi werkzaam zijn. Omdat je voor de Nederlandse bedrijfsonderdelen van Renewi werkt, is het cruciaal dat je kennis hebt van de Nederlandse wet- en regelgeving!
Wat ga je doen?
- Je voert alle administratieve mutaties door in het HR personeelssysteem en volgt procedures. Hierbij ben je in staat om afwijkingen te herkennen, corrigeren en in het systeem te verwerken. Ook hou je rekening met specifieke regelingen en procedures van diverse bedrijfsonderdelen.
- Je verzorgt en administreert alle voorkomende correspondentie gericht op het HRM proces en stelt standaard documenten op.
- Je draagt zorg voor de volledigheid van digitale personeelsdossiers, houdt het personeelsinformatiesysteem actueel en geeft relevante mutaties door aan verschillende dienstverleners.
- Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers over zaken als arbeidsvoorwaarden en sociale wet- en regelgeving.
- Je ondersteunt de HR Business Partners en hebt regelmatig contact met leidinggevenden voor diverse Renewi bedrijven in Nederland.
- Je neemt actief deel aan HR projecten.
- Je levert een bijdrage aan de continue optimalisatie van administratieve processen.
- Je hebt oog voor details en je bent nauwkeurig;
- Je zoekt een uitdaging in een complexe organisatie met meer dan 20 juridische entiteiten en meerdere CAO's;
- Je bent energiek en kwaliteitsgericht;
- Je hebt kennis van Nederlandse wet- en regelgeving;
- Je kunt goed plannen en organiseren en weet het overzicht te bewaren;
- Je bent servicegericht en werkt graag samen.
- Je hebt de ambitie om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.
Wat neem je mee?
- HBO/Bachelor werk- en denkniveau met een HRM opleiding;
- Minimaal enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie;
- Ervaring met geautomatiseerde (personeels)informatiesystemen (bij voorkeur ADP Workforce);
- Ervaring met werken met meerdere Business Lines, juridische entiteiten en toepasselijke CAO’s;
- Je bent woonachtig in de grensstreek Nederland-België.
Maar bovenal ben je een positieve persoonlijkheid die zin heeft om samen met een leuk, jong team collega’s de schouders eronder te zetten om een mooie klus te klaren!
Wie zijn wij?
Wil je meer weten over Renewi, klik dan hier.
In het kort… Het resultaat van ons werk? Minder afval, slimmer (her)gebruik van schaarse grondstoffen en minder CO2-uitstoot. Zo werken we aan een schonere, circulaire wereld waarin afval niet meer bestaat. Meer over werken bij Renewi.
Wist je dat…
- Wij jaarlijks een CO2-reductie realiseren die vergelijkbaar is met de uitstoot die Amsterdam in twee maanden tijd produceert?
- Wij voor meer dan 150.000 klanten en 2 miljoen huishoudens nieuw leven geven aan verschillende afvalstromen?
Team HR Support NL: jouw nieuwe collega’s?
De afdeling HR Services maakt onderdeel uit van het Shared Service Center in Lommel en met 30 collega's verzorgt zij de gehele personeels- en salarisadministratie voor ca 6000 medewerkers in België en Nederland. Je komt terecht in het team HR Support dat samen met 6 collega’s verantwoordelijk is voor de personeelsadministratie voor ca 4000 medewerkers die werkzaam zijn binnen de Renewi bedrijven in Nederland.
Een goed salaris en secundair arbeidsvoorwaardenpakket vinden wij vanzelfsprekend. Wat we minstens zo belangrijk vinden is dat we je een afwisselende en uitdagende baan in een leerrijke omgeving kunnen bieden. Dit alles in een organisatie die volop in beweging is en waar veel gebeurt. Je krijgt veel ruimte en vrijheid, maar uiteraard word je ook begeleid zodat je jezelf in korte tijd nog verder kunt ontwikkelen en verdiepen. Onze platte organisatiestructuur draagt bij aan korte communicatielijnen en kent een werksfeer die het beste is te omschrijven als open, hands-on en informeel.
Heb jij zin om ons team te komen versterken?
Reageer dan door je CV en motivatie te uploaden via bovenstaande solliciteerbutton. Geef in je motivatiebrief aan, waarom jouw ervaring aansluit bij deze functie. We willen zien wie jij bent, waar jouw kracht ligt én waarom je graag bij ons komt werken. Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Petra Cuijten, Manager HR Services, bereikbaar via 06-13803959. Past deze functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het profiel past? Stuur deze vacature dan vooral door.
Wij voeren de wervingsprocedure voor deze vacature in eigen beheer uit. Op acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gereageerd.
#Wastenomore
#LI-DNI