Customer Service Agent - Takeaway.com
Enschede, OV
Over de vacature
Gooi je verwachtingen van een typisch callcenter maar overboord! Bij ons geen targets en jij bent in de lead! Als Customer Service Agent draait het niet om klanten dingen verkopen of ‘aansmeren’. Bij ons ben je een ware adviseur en ondersteun je onze klanten en partner restaurants bij verschillende problemen. Of je nou in Hengelo, Almelo of Enschede woont, ons kantoor in Enschede is altijd vlakbij! Met het openbaar vervoer ben je er zo!
Onze Customer Service staat bekend om zijn informele sfeer en hartelijke persoonlijkheden, samen met je 100 nieuwe collega’s is het net alsof je met vrienden samenwerkt! Ervaring opdoen in een internationale e-commerce organisatie staat altijd goed op je cv. Bij ons starten is zo geregeld!
Als onderdeel van de Nederlandse Customer Service ben jij het eerste aanspreekpunt van onze partner restaurants en klanten. De diversiteit van deze job maakt hem juist zo leuk! Je vindt steeds weer nieuwe oplossingen voor steeds verschillende vragen. Jij zorgt ervoor dat de klant tevreden is, geholpen is en bovendien met een goed gevoel de telefoon ophangt.
Je werkzaamheden:
Je werkzaamheden:
- Je helpt klanten en restaurants met vragen en problemen via de telefoon en per mail;
- Doorgeven van bestellingen;
- Je lost vraagstukken op het gebied van betalingen op;
- Je voert vertrouwelijke gegevens van restaurants in;
- Je werkt nauw samen met andere afdelingen.
- Voor de part-time functie (12-24 uur per week) zoeken wij agents die op dit moment een hbo- of wo opleiding volgen, deze net hebben afgerond of welke een tussenjaar nemen.
- Voor de full-time functie (32-40 uur) zoeken wij agents die net of bijna klaar zijn met een opleiding, die een tussenjaar nemen en lekker veel willen werken of agents die al ervaring hebben in de Customer Service.
- Klantvriendelijkheid staat bij jou op 1!
- Uitstekende kennis van het Nederlands (zowel mondeling als schriftelijk). Goede kennis van het Engels is handig, maar geen must!
- Je hebt plezier in telefoneren en haalt voldoening uit het vinden van oplossingen voor steeds weer nieuwe problemen.
- Je bent vriendelijk en hebt een open houding. In een team functioneer jij het beste!
- Je bent flexibel. Onze Customer Service is geopend van maandag t/m woensdag van 09:00 – 23:00 en donderdag t/m zondag 09:00 – 24:00. Weekenden en avonden werken zijn voor jou geen probleem!
- Ervaring in de horeca- of restaurant business komt goed van pas! Het is geen must, maar wel mooi meegenomen.
- Een flexibel in te plannen bijbaan van 12 – 24 uur per week of een full-time baan van 32-40 uur.
- Wij snappen dat het leven van een student onregelmatig is. Daarom krijg jij als parttime agent van ons de mogelijkheid jezelf in te plannen via een online tool en kies je de shifts die jou uitkomen! Fulltime agents werken 32 uur (4 dagen) of 40 uur (5 dagen) per week.
- Omdat je als student overdag natuurlijk ook andere verplichtingen hebt is het voor jou juist een uitkomst om de weekenden en avonden te werken.
- De leukste team-events met de leukste collega’s! Denk hierbij aan een beachparty, kerstborrel etc.
- Een erg diverse baan met veel afwisseling in een jong, dynamisch en internationaal team.
- Een baan bij een snel groeiende eCommerce organisatie met een platte hierarchie.
- Werk je op zondagavond? Dan bestellen wij een diner voor je!
- Koken hoef je vanaf nu minder vaak te doen! Maandelijks krijg je van ons een voucher om zelf gebruik te maken van Thuisbezorgd.nl.
- Een Playstation in de kantine, altijd vers fruit en goede koffie.
- Een referral bonus als er door jouw aanbeveling iemand bij ons gaat starten.
Salaris
€ 11,60 - € 0,00 /uur
Wanneer je bij ons werkzaam bent als customer service agent ontvang je een referral bonus van 500 euro wanneer een kandidaat bij ons start op jouw aanbeveling.
Wanneer je bij ons werkzaam bent als customer service agent ontvang je een referral bonus van 500 euro wanneer een kandidaat bij ons start op jouw aanbeveling.