
Commercieel Binnendienst Medewerker NL/FR | 24u part-time - Page Personnel
Oss , NB
Over de vacature

Voor onze opdrachtgever in de (buiten) interieur sector (b2b retail) zoeken we ter uitbreiding een commercieel binnendienst medewerker die de Franse taal machtig is. Wil jij onderdeel zijn van een leuk team binnen een kleinere professionele organisatie? Lees verder!
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is actief in de business to business markt richting de interieur sector. Je komt te werken in een samenwerkend team (sales, marketing en communicatie, e.a.) gevestigd in kantoorpand met indrukwekkende showroom. De organisatie is internationaal actief, naast Nederland, in België en Duitsland en potentie richting Frankrijk. Het is een organisatie met een gezonde ondernemersmentaliteit en flaire. Er is een informele bedrijfscultuur bestaande uit een hecht team die er samen voor gaan om klantgerichtheid, flexibiliteit, kwaliteit en onderscheidenheid te creëren.
Omschrijving
- Voor deze gave opdrachtgever zijn we op zoek naar de nieuwe commercieel medewerker die vanuit de binnendienst, samen met de andere binnendienst collega's, ondersteuning biedt aan de klanten en accountmanagers. Hierin zoeken we iemand die de Franse taal in ieder geval medior machtig is. Om op deze manier goede ondersteuning te bieden aan de Belgische en Franse klanten.
- Het verwerken van de binnenkomende (internationale) orders;
- Het adviseren, begeleiden van klanten en potentie om zetten in concrete acties;
- Het ontvangen van klanten in de showroom;
- Het organiseren van transportplanning en schakelen met het distributiecentrum;
- Ondersteuning bieden aan accountmanagers zoals het plannen van afspraken en samenwerking zoeken in welke vorm je de buitendienst goed kunt ondersteunen;
Profiel van kandidaat
- Voor deze rol zoeken we een vlotte persoonlijkheid die makkelijk contact legt, met meerdere taken tegelijk bezig kan zijn, dit op een efficiënte en professionele manier.
- Minimaal mbo 4 opleiding, met hbo werk/denk niveau;
- Je hebt aansluitende ervaring in de binnendienst opgedaan zoals commerciële binnendienst, sales support, customer service en wilt bewust een nieuwe uitdaging aangaan;
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Daarnaast beheers je de Franse taal. Een medior beheersing door recente ervaring kan voldoende zijn. Vloeiende beheersing is uiteraard zeer welkom. Beheers je daarnaast nog de Duitse taal, dat is een sterke pré;
- Je kan accuraat werken en bent resultaat gericht;
- Communicatief zeer vaardig en hebt oog voor commerciële kansen;
- Je bent klant-en service gericht, lange termijn visie, goede sociale vaardigheden en bent in staat om zelfstandig te werken;
- Je bent ook een teamplayer en je past binnen ondernemende organisatie waar je graag mee op de trein springt in de reis die zij afleggen.
- Je bent 24 uur, 3 dagen per week beschikbaar. In een later stadium wellicht uitzicht op 24-32 uren.
Aanbod
De organisatie biedt een goed salaris (range 2500-3000 EU o.b.v. fulltime), reiskosten vergoeding etc. en een ondernemende cultuur met betrokken collega's, waarbij ze open staan voor jouw input. Je krijgt een goed inwerk traject waarin je mee loopt op alle afdelingen zodat jij begrijpt waar al je andere collega's mee bezig zijn en jij jouw rol goed kan vervullen. Wil je mee op de trein springen? Laat jouw cv achter!
* Verantwoordelijk voor eigen pensioensregeling.
Salaris
€ 2.500,00 - € 3.000,00 /jaar