Baliemedewerker burgerzaken gevonden op Randstad
HOOGEVEEN, DR 7901BP
Over de vacature
Voor een gemeente in Zuid-Drenthe zijn wij per direct op zoek naar een Medewerker burgerzaken/gemeentewinkel voor 36 uur per week. Het betreft een tijdelijke functie tot 31 december.
Samen met andere collega’s maak je deel uit van de afdeling Dienstverlening, team Directe Klantcontacten, waaraan voornamelijk publiekgerichte taken zijn opgedragen. Het taakveld betreft in hoofdzaak het verstrekken van reisdocumenten en rijbewijzen en het verstrekken van inlichtingen en informatie, persoonsgegevens en een gevarieerd scala van producten. Deze producten worden vervaardigd met behulp van de geautomatiseerde Gemeentelijke Basis Administratie persoonsgegevens en specifieke automatiseringstoepassingen ter ondersteuning van de werkprocessen.
Als medewerker Gemeentewinkel ben je belast met:
- het in behandeling nemen van aanvragen voor paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen en de uitgifte daarvan; (evt. uitgebreidere taken).
- verstrekking van gegevens uit de GBA (Gemeentelijke Basis Administratie) en de registers van de Burgerlijke Stand;
- verstrekken van informatie en het geven van voorlichting over producten en diensten van de afdeling;
- In het klantcontactcenter de binnenkomende telefoon van de inwoners afhandelen. Je handelt dit zoveel mogelijk af of zoekt de juiste persoon binnen de organisatie;
- Het registreren, uitzetten en terugkoppelen van de meldingen openbare ruimte.
Om deze job tot een succes te maken vragen we om een kandidaat met een afgeronde HBO opleiding of MBO opleiding met enige relevante werkervaring. Ook beschik jij over de volgende competenties/vaardigheden:
- Klantgericht
- Deskundig
- Integer/betrouwbaar
- Dienstverlenend
- Flexibel
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- Representatief
Lijkt deze opdracht jou een leuke klus? Schroom dan niet om zo snel mogelijk te reageren en druk op de sollicitatiebutton!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.Sollicitatieprocedure
Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrond bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!