Applicatiebeheerder - Itris Bv
Nieuwegein, UT 3431 AA
Over de vacature
Applicatiebeheerder
Locatie: Nieuwegein | Uren: 32 tot 40 uur | Niveau: HBO
Algemeen
Itris is een succesvolle organisatie, die met plezier en passie innovatieve ERP-software levert aan woningcorporaties in Nederland. Met ons ERP-pakket ViewPoint en de bijbehorende services helpen we onze klanten bij het optimaliseren van hun dienstverlening aan hun huurders.
Onze groei stelt ook eisen aan onze interne organisatie. Om permanent professionele en klantgerichte ondersteuning te kunnen bieden, hebben we gedreven en bekwame mensen nodig die zich herkennen in onze kernwaarden Samen, Open en Proactief.
Bij Itris krijg je veel vrijheden, de mogelijkheid om initiatieven te nemen en creatief te zijn. Een plezierige, informele werksfeer vinden wij belangrijk. Voor de klanten geldt: ‘het leukste bedrijf om mee te werken’, voor onze medewerkers: ‘het leukste bedrijf om vóór te werken!’.
Itris is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). Hier werken ruim 3200 ervaren specialisten vanuit meer dan 85 bedrijven in verschillende verticale markten aan business-oplossingen voor nu en voor de toekomst.
De functie
Het werk van een Functioneel Applicatiebeheerder binnen de afdeling Customer Support is heel divers. Je hebt dagelijks contact met onze klanten, beantwoordt hun vragen en lost problemen voor ze op. Net zoals de ANWB bij autopech, is de eindgebruiker niet altijd even blij als ze contact met je op moeten nemen. Maar met jouw betrokkenheid, uitstekende communicatieve vaardigheden en kennis van ViewPoint zorg jij ervoor dat de eindgebruiker zo snel mogelijk én met een glimlach de weg weer op kan. Ook behartig jij de belangen van de eindgebruikers binnen de Itris-organisatie, neem je deel aan ontwikkelprojecten om jouw (klant)kennis te delen en acteer je proactief door te bepalen wat een melding van klant X voor andere klanten kan betekenen. Je bent niet bang om de telefoon te pakken en door een juiste manier van vragen stellen ben je goed in staat om de aard en urgentie van het probleem vast te stellen én het probleem op te lossen. Je houdt de klant constant op de hoogte over de voortgang en komt gemaakte afspraken na. Zowel binnen het team van applicatiebeheerders als naar de (externe of interne) klant toe, handel je volgens onze kernwaarden: Samen, Open en Proactief.
Om jou zo snel mogelijk op stoom te laten komen, laten we je binnen het team beginnen op de 1e lijn. Zo leer je snel veel over onze applicatie ViewPoint. Daarnaast dragen één of meerdere collega’s hun functionele kennis aan je over. Na enige tijd kun je doorgroeien naar specialist op een onderdeel van ViewPoint en zal je onderdeel uitmaken van het team dat nieuwe functionaliteit ontwikkelt.
Wat ga je doen?
In ons ticketsysteem TOPdesk registreren van binnenkomende meldingen van onze klanten (voornamelijk gedurende de inwerkperiode).
Analyseren, classificeren en zelfstandig oplossen van klantmeldingen (2e lijn).
Bij complexe problemen: hulp inroepen van de 3e lijn en samen het probleem oplossen.
Op de hoogte houden van de klant over de voortgang van genomen/te nemen acties.
Meewerken aan het continu verbeteren van de dienstverlening en klanttevredenheid.
Wat vragen wij?
Afgeronde hbo-opleiding met affiniteit voor ICT.
Klantgerichte instelling en inlevingsvermogen.
Uitstekende communicatieve vaardigheden.
Neemt initiatief en bijt zich vast in complexe problemen.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Kennis van de woningcorporatie, TOPdesk en/of ITIL (Foundation) zijn een pre, maar geen noodzakelijke voorwaarde
Wat bieden wij jou?
Binnen ons bedrijf maken mensen het verschil en hun inbreng, kennis, drive, enthousiasme en klantfocus koesteren wij. Je krijgt bij ons veel vrijheid om je te ontwikkelen en om onze dienstverlening te optimaliseren. Zo kun je doorgroeien tot een specialist binnen je werkveld, maar is er ook ruimte voor mensen met de ambitie om op termijn een leidinggevende functie te bekleden.
Verder bieden wij:
Marktconform salaris
Aantrekkelijk bonusregeling
Laptop en telefoon van de zaak
Reiskostenvergoeding
Pensioenregeling
Personeelsplanverzekering (bijv. collectieve ongevallenverzekering)
Gedeeltelijke vergoeding van de zorgverzekering
Internetvergoeding
27 vakantiedagen, waarbij je nog extra bij kan kopen of verkopen
Ruime mogelijkheden voor opleidingen om jouw kennis te verbreden
Heb jij interesse in deze functie?
Ben je geïnteresseerd om deze functie op te pakken, ben jij klantgericht en goed in het organiseren en structureren van je werk? Zie je het helemaal zitten om samen met je collega’s van Customer Support dagelijks onze klanten te helpen? Deel dan gelijk jouw cv en motivatiebrief met ons!
Je kunt reageren via ons Online Sollicitatieformulier. Voor vragen en meer informatie over de functie van Functioneel Applicatiebeheerder kun je contact op nemen met Henri Guillaume (manager Customer Support) op nummer 06 51 44 43 32.
Bron : Itris Bv