Administrateur - Unica Groep
Lemelerveld, OV 8151 AA
Over de vacature
Administrateur
Parttime - 32 uur
Standplaats - Lemelerveld
Over de functie:
In deze uitdagende rol ga je de administratie – in de meest brede zin van het woord – ondersteunen en verder professionaliseren.
Een accurate, juiste en volledige administratie is voor Unica ICT Solutions van groot belang voor wat betreft de juiste stuurinformatie voor onze klanten en natuurlijk ook voor je collega’s. Als administrateur ben jij, binnen de vestiging Lemelerveld, mede verantwoordelijk voor het realiseren van deze informatie.
De afdeling administratie bestaat op dit moment uit 4 personen en wordt uitgebreid met een administrateur en een medewerker administratie. De vacature van administrateur betreft vervanging en die van medewerker administratie (facturatie) betreft uitbreiding. Naast je directe collega’s op de administratie zal je ook veel samenwerken met onder meer de financieel controller, de business controller en natuurlijk al je overige collega’s die vragen hebben aangaande je expertise. Je standplaats wordt Lemelerveld waar een groot deel van je ruim 200 collega’s werkt. Je direct leidinggevende en coach is de manager bedrijfsbureau en financiën.
Wat ga je doen?
Grootboekbeheer (juistheid, volledigheid en tijdigheid van mutaties) en het maken van specificaties (denk bijvoorbeeld aan balansspecificaties)
Ondersteuning maandafsluiting (bepalen onderhandenwerk, doorvoeren herwaarderingen, beoordelen vooruit gefactureerde omzet, activeren en afschrijven, beoordelen volledigheid periodieke kosten)
Samen met crediteurenadministratie controleer en verricht je crediteur-gelieerde boekingen (kosten en inkoop), boeken van kas, pin, bank, creditcard en het klaarzetten van betalingen
Beheren activaregister
BTW - en ICP aangiftes (van vergaren info tot en met het aangeven en betaalbaar stellen)
Procesverbetering (wat kan beter / slimmer / efficiënter) en participeren in belangrijke bedrijfsprojecten
Beheer verzekeringsportefeuille
Als back-up fungeren voor diverse collega’s op de administratie, in het bijzonder die van de debiteurenadministratie en facturatie
Wie ben jij:
Een ambitieuze financiële mbo’er (met 6 jaar relevante werkervaring)
Of een hbo’er met een achtergrond op financieel gebied (met minimaal 3 jaar relevante werkervaring)
Een financiële allrounder die graag breed inzetbaar is
Je bent hands-on en denkt in kansen
Daarnaast ben je een doorzetter, energiek en een echte teamplayer
Je hebt affiniteit met innovatieve technische producten en software
Je hebt ruime kennis van excel (draaitabellen en verticaal zoeken)
Je hebt een commerciële en klantgerichte houding
Je hebt een mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Je hebt kennis van Unit 4 Multivers en wagenparkbeheer (pre)
Wat biedt Unica jou:
Een leuke rol in een enthousiast team
De mogelijkheid mee te bouwen aan een groeiende organisatie en hier zelf in mee te groeien
Een afwisselende baan met doorgroeimogelijkheden
Een marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
Collectieve verzekeringen en een uitgebreide pensioenregeling
Een informele bedrijfscultuur binnen een ambitieuze organisatie
Verantwoordelijkheden met bijbehorende bevoegdheden
Een gezellige kantine voor tijdens de lunch
Reacties:
Herken jij je in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie?
Dan horen wij graag van je!
Je kan je CV en motivatie mailen aan de afdeling HRM via hrm@unicaschutte-ict.nl.
Heb je vragen over bovenstaande functie of wil je gewoon wat meer weten over Unica ICT Solutions?
Neem dan contact op met HRM via telefoonnummer 088-2222676 of mail je vragen.
We kijken uit naar je reactie!
* Graag willen wij u erop attenderen dat wij tijdens een sollicitatiegesprek om uw identiteitsbewijs kunnen vragen.
Wij gebruiken deze gegevens niet voor andere doeleinden. Maar uitsluitend alleen om uw persoonsgegevens te verifiëren.
* Telefonische acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Het opvragen van referenties en een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG - maximaal zes maanden oud) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Bron : Unica Groep